Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2021 01:00 - Разказите на една компания - Бат Купойко става примамка
Автор: razkazitenagrobarq Категория: Изкуство   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Ко ша праим, ко? Кака Мени малко болен! - Рашо се вайкаше около дивана в кабинета на Злодеят, където Мени лежеше и се тресеше в истерия. Кашо мигаше на парцали, а Злодеят крачеше напред назад и мълчеше.
- Черен европейски ден, по скоро африкански - Кашо се почесваше
- Ко ша праим ко? Кака Мени май в хистерия кхъъ - Рашо не млъкваше
- Трябва да начертаем план, не измислих да се обадим на Награди!
- Моята Награди е на шопинг с  Гепи и Слугони - обади се Злодеят и пръдължи нервно да крачи.
- Ох ооох как така избягааал, как такааа ааааааа - Мени взе да крещи
- Ко ша праим ко..
- Ей циганин хайде да млъкнеш а? Ще ти начупя кокалите - Злодеят изведнъж се засили и нанесе мощен удар в лицето на Рашо и го прати на няколко метра. Рашо се изправи едвам, едвам.
- Бате не ме бий баа, какво съм ти направил батеее - Рашо взе да реве
- Млъкни бе! - Злодеят изрева и извади пистолет - Сега ще ти видя сметката. Нали видя какво направих с няколко махали на твои събратя а? 
 Мени се съвзе и бързо скокна.
- Злодъро! Спри Злодъро! Успокой се! Нанесоха ни удар, но ще се справим.
- Онези двама предатели са измъкнали клонинга. Ще ги избия.
- Момчета излезте и ме оставете насаме с Злодъро.
- Но како ти болен, ако хумреш?
- Спокойно Раши, сега просто се разходете..
- И двамата се махайте. Какво ме гледаш бе цайс? Чупката, че ще си  го изкарам на теб и на тоя мангал. И вземи смени тая смешна риза, ясен ли съм бе?!? - Злодеят ревеше от ярост и като нищо щеше да застреля Рашо и Кашо, които бързо се изнесоха и оставиха насаме Мени и Злодеят.
- Това не биваше да става. Трябва да убием клонингите. И  твоят и на Хил - Мени съскаше като змия.
- И това ще стане. Това нападение  ни нанесе щети. Говорих с Чеченеца и мощен отряд ще пази Холдинга. Добре, че Награди я нямаше. Ако и се бе случило нещо щях да ги дера живи.
- Злодъро ти по добре спри да хабиш оръжието си като гориш с напалм села и ромски махали? - Мени размаха пръстче
- Мени така се печели уважение. Бий за да те уважават. Скоро цялата държава ще е в мои ръце. На наша страна са част от воените вече и от полицията.  Ще ги намеря и ще ги убия и четиримата лично с един контролен изстрел. Добъро, Хил Клонинг, Гришо и Мишо ще умретеее - Злодеят размаха юмрук и крещеше. - А сега ме остави Мени. Ще облека новата си военна униформа. 
- Но за какво ти е такова облекло?!? - Мени беше изненадана и гледаше ококорена този луд вариант на Злодеят.
- От днес вече съм Команданте Злодъро! Държавата това съм аз! Ще  ги смажаа - Злодеят изглеждаше като луд и Мени се уплаши. Това не биваше да става. Този човек запали война в държавата. Невинни хора страдаха, палеха се села, разстрелваха се хора. Това бе нов Народен съд!  Излезе от кабинета на лудият Команданте Злодъро и си мърмореше
- Трябва да се обадя на Турлин. Това въобще не беше в плана ми! 
Скри се в една стаичка и набра старият магьосник.
- Ало Турлин, гледаш ли какво става по телевизията?
- Какво да става дете мое, да не би да е паднала някъде бомба? - Турлин звучеше изненадан.
- Клонинга на Злодеят... този е луд. Едва го одържам. Този превзема държавата, не се бяхме разбирали така. И да те питам кога ще видя моят Манка. Искам си го!
- Много бързаш дете. Сег работя по друг проект и ..
- Какъв друг проект? Манката ми трябва и да бягаме от страната!!! Този трябваше да е послушен като Рашо, а е в пъти по зъл от оригиналът. - Мени взе да писка от нерви
- Съжалявам чадо, зает съм. Ще се чуем дръг път!
- Но.. ало, ало Турлин, Турлиииииинн - Магьосника бе затворил телефона, Мени припадна на пода в стаята в поредна истерия.

 Доброто Момче отвори бавно очи. Беше в някаква странна стая и нямаше грам сили.
 - Сигурно съм умрял, дано това е раят, защото в миналото правих злини и съм за ада - каза той на глас и взе да хлипа.
- Как сте млади момко?
 Доброто момче се огледа и видя старият иконом на своят приятел - Малфред
- Малфред?!? Значи и ти си мъртав? Избиха ни нали? Всичко е заради мен - Доброто момче взе да плаче.
- Е чак пък мъртви. Аз съм жив колкото и Вие. Гарантирам Ви, че сте в сигурни ръце. Трябва да си почините добре и редовно да пиете чаша хубав чай.
- А Хил, къде е Хил. Господи такова зло, такова злоо - Доброто момче беше объркано
- Тук съм Добъро мен. Трябва да благодариш на Гришо и Мишо. Те те спасиха - В стаята влязоха Хил, Гришо и Мишо които бяха бяха с нови униформи и бяха свалили тези на Игуана.
 - Шефе прости ни, че първоначално не повярвахме че не си ти, онзи ни беше заблудил.
- Аз съм виновен, аз съм виновен! - Доброто момче беше в тежка депресия
- Не си виновен за нищо Добъро мен, сега си почини добре, събирай сили и заедно ще ступаме този твой клонинг.
- Никакви битки, никакви битки, аз съв виновен - Доброто момче плачеше
- Много Ви дойде млади момко. Пийнете един хубав успокояващ чай и поспете - Малфред бе загрижен за Доброто момче и беше готов да му помага докато се възстанови.
- Това не е Добъро мен който познавам, дано се оправи скоро - Дон Хелипе бе загрижен. Неговият приятел беше объркан, сломен и обвиняваше себе си. Оставиха Малфред да се грижи за Доброто момче и заедно с Гришо и Мишо излязоха от стята.
- Какво ще правим дон Хелипе? - Гришо бе притеснен
- За сега в ИВИ сме на сигурно място. Това което става долу не ми харесва - Хил се загледа в един монитор който показваше жестокото насилие. Паравоенните нападаха невинни хора и завземаха все повече територия.
- Но този ако ни намери! Той е  луд! - Мишо също бе уплашен.
- Няма място за тревога. Ще се справим. Но да, това е най голямото зло което съм виждал. - Хил стисна юмрук и бе готов да за това предизвикателство. Чудеше се, какво ли щеше да предприема лудият Злодей.

През това в Ляо Лин - Награди, Слугони и Гепи се бяха върнали и си правиха снимки с Команданте Злодъро който бе облечен в новата си униформа.
- Значи е имало битка и ти си  победил миличък? - Награди се бе метнала на врата на лудият Диктатор.
- Нападнаха ни дълги крачета! Нападнаха мен - Команданте Злодъро. Ще ги избия. Сега Ви оставям, че идва Чеченеца.
 Няколко камиона пълни с паравоенни и някакви заложници паркираха пред Злодей Холдинг.
- Докладвай Чеченец! - Злодеят запали пура и гледаше намръщано
- Команданте Злодъро за мен е чест! - Брадатият Чеченец козирува.
- Свалете предателите! - някакъв глас се чу - това бе единият от новата лична охрана на Злодеят - Тиро.
- Ъхъъ ей са - това пък беше Спиро, наричан още Спирката която гледаше тъпо и долната му джука висеше.
- Нищо не сме направили, ние сме от Игуана, ние сме от Игуана..
- Това Команданте Злодъро са всички назначени в Игуана по времето на вашият Клонинг. Някои са приятели на Гришо и Мишо. Не са реагирли веднага щом са чули, че има нападение над Холдинга - Чеченеца говореше с гробовен тон.
- Злодъроо с Гепи и Слугони ще се качим на покрива и ще снимаме - Награди се обади и помаха.
- Да дълги крачета. Ще гърмят пиратки след малко - Злодеят дръпна от пурата и и гледаше лошо.
- Команданте Злодъро, предлагам предателите да бъдат разстреляни! - Чеченеца продължаваше да звучи гробовно.
- Не сме предатели, милост, никакъв сигнал не сме...
- Млък кучета! И да не сте предатели това не ме интересува. Вашата смърт, ще е послание за Гришо, Мишо и всички утайки. 
 Команданте Злодъро и Чеченеца се отдалечиха, а предателите бяха наредени в редица. Срещу тях застанаха мъже с автомати и пушки.
- Пура Чеченец? - Команданте Злодъро предложи от своите пури на Чеченеца.
- С удоволствие! - Чеченеца взе и запали пурата си
- Милост, милост - викаха бедните момчета от Игуана.
-  Сега ако обичаш води церемонията - Злодеят се засмя ихидно, погледна нагоре и помаха на Награди, Слугони и Гепи които снимаха и се хилеха тъпо както винаги.
-  В името на новият устав на Игуана. В името на нашият велик лидер и ръководител Команданте Злодъро! Огън!
 Последва разстрел. Злодеят бе доволен. Обърнаха се на другата страна с Чеченеца и взеха да се разхождат.
- Команданте, тази вечер щяло да има купон в Скопенски град - Чеченеца шепнеше
- Е и? Не ми е до купон
- Там в едно заведение ще е търсеният от вас бат Купойко!
- Така кажи бе Чеченец - Злодеят го потупа по рамота и дръпна от пурата си.
- Да изгорим всичко и всички с напалм? - предложи Чеченеца
- По скоро ще избухнем, уахаха - Злодеят се засмя.
- Добра идея Команданте!
- Но първо ще заловим Купойко! Трябва ми жив още. Двамата с теб, ще ръководим операцията. С нас ще са Тиро и Спиро. Много съм доволен от всички ви.
- За мен е чест да служа на Команданте Злодъро. Нашият върховен лидер и водач - Чеченеца отдаде чест.

 Вечерта в Скопенски град бе като всяка друга. Местните млади жители въобще не ги вълнуваше какво ставаше в страната. А именно жестоки нападения и убийства. Бат Купойко беше със своите приятели пред една кръчма и се чудеше как да вкара бутилка водка от вън, без да го забележат от заведението. Не знаеше какво му предстои. Успя но някакъв начин да скрие бутилката и заедно с приятелите си влезе на купон.
- Купойче тук е много якоо - извика единият от компанията
- Знам как качествено да избухнем - Купойко бе в настроение.
 Всичко вървеше като всеки друг купон когато изведнъж музиката спря. Чу се нещо като изстрел от мястото на диджея и на негово място застана брадат мъж.
- Моля за за Внимание - чу се гробовен глас
- Еха Купойче, програма ще има, сигурно ще излязат мацки - приятелят на Купойко бе весел
- Моля за внимание. В заведението ще влезе нашият върковен ръководител.  Команданте Злодъроо!
- Йеее - цялото заведение взе да пляска, като мислеше че това е част от програмата.
 В заведението влязоха Команданте Злодъро, Тиро, Спиро и още маскирани мъже. Команданте щракна с пръсти и започна масова стрлба. От смях в заведението настана паника, викове, стонове. Но нямаше изход. 
 - Ей Злодей от кога си мъжка хостеса тук, много добра програма - Купойко сам отиде до Злодеят като агне при вълк и се хилеше.
 - Прояви уважение към Команданте Злодъро! - провикна се Чеченеца
- Много яка програма - приятелят на Купойко пляскаше, но падна повален от куршум.
- Много добри ефекти яко, и моят френд значи е част от шоуто. Това е изненада за мен нали? - Купойко все още не разбираше какво става и си мислеше, че това е игра и шега.
 Злодеят извади преспивният спрей и напръска Купойко. Той падна на земят, и бързо бе изнесен от Тиро и Спиро. През останалото време маскираните залагаха някакви неща в различни части на заведението.
 - Да тръгваме момчета. Заложника да е в тайният ни склад - Нареди Злодеят
- Тъй вярно Команданте!
 Когато джиповете се отдлечиха на достатъчно разстояние от заведението, Команданте Злодъро натинста дистанционното с едното копче и последва мощен врив който разстресе всичко. 
- Хванахме птичката в кавеза, уахахах
- Слава на Команденте Злодъро - Тиро шофираше но се провикна
- Ъхъ - съгласи се стоящият до него Спиро

 По късно вечерта в ИВИ дон Хелипе бе събудин по спешност като малкият Мармалади се разплака- Хил прибра семейството си в ИВИ защото долу не беше безопасно.
- Господарю Хил простете, че Ви събудихме но трябва да видите това. В мрежата има послание от Злодеят, който се е нарекал Команданте Злодъро.
 Хелипе бързо се озова пред монитора в контролната зала и видя видеото на Команданте Злодъро.
 - Говори Команданте Злодъро. Клонинги където и да сте, и вие Гришо и Мишо утайки такива. Скоро ще умрете. Предайте се или ще убия ценен за вас човек! На екрана се появи завързан за един стол бат Купойко.
- Не. Не и Купойко сега! - Хил извика силно
- Ако не се предадете в близките дни, смърта на Купойко ще тежи на вашата съвест. Ще го убия! - Злодеят се смееше зловещо, а Хил изпита ярост.
- Няма да позволя да навредиш на поредният ми приятел, няма! - Хил стисна юмрук и бе готов на битка на живот и смърт!








Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: razkazitenagrobarq
Категория: Изкуство
Прочетен: 62287
Постинги: 56
Коментари: 10
Гласове: 1769
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031