Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2017 23:56 - Разкази за една компания - Покушение срещу Пиер Робер
Автор: razkazitenagrobarq Категория: Изкуство   
Прочетен: 572 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Ало Слугони обличай се бързо! Алоо чуваш ли ме?
 - Да Награди веднага, но къде ще ходим. Утре имам изпит.
- Какъв изпит чуваш ли се? Говорих с мусю Пиер. След половин час е пред нас и ще ни вземе с Гепи и после ще минем да те вземем. Ще ходим на кафе.
- Ехаа супеел. Ти май си хвърлила око на Пиер. Дано Кашо да не разбере.
- Кашо няма нищо против. Той е модерен и свободомислещ човек. Пък и миналото лято не се получи с испанеца, но сега ми е паднал французин.
- Да много е готин. Такъв модерен човек е мусю Пиер, харесва ми.
- Хайде Слугони приготви се.
- Награди чакай. Какво е станало с горилата с голямата глава? Жив ли е или мистър Хил го е убил за да отмъсти за онзи човек.
- Нямам представа и честно да ти кажа не ме интересува. Както чу снощи Мусю Пиер е наш покровител. Ще ни прати охрана и ще се пребори с онзи човек. 

 Мусю Пиер също се беше приготвил и беше в имението на дон Хелипе къдете пиеха по едно питие.
- Да не закъснееш Злодъро Мен. Сигурно дамите са нетърпеливи да те видят ха-ха-ха.
- Спокойно друже всичко е под контрол. Един от твоите неовци ще ме закара с лимузината за да може да не заподозрят нещо защо крия своят шофьор. Няколко селфита ще начешат крастата на тези патки.
- Добра идея. На връщане може бат Купойко да поеме кормилото и направо да дойдете тук да разкажете какво е станало. С доня Принцесина сме нетърпеливи да видим как се развиват нещата.
- Разбира се брат, ще оставя тези патици да начертаят план и да ми обяснят какво искат да предприема срещу теб. Ааа като казах план се сетих за оня идиот Кашо.  Все го забравям. Нека доня Принцесина или ти да го пратите във вечните ловни полета с един изстрел. Наздраве брат! - Злодеят вдигна наздравица.
- Ще се погрижа, но Принцесина настоява първо да пратим там Гепи.
- Едно по едно. Германците са казали лангзам-лагнзам - бавно и пак бавно. И на него ще му дойде времето.
- А как е на Френски нали си французин хахаха
- Нямам представа за това но сигурно двете "мадами" знаят. Знам, че владеят френският ама по другия начин уахахахах. Добре брат аз тръгвам да взема птичките от кафеза.
- Ок лека Злодъро мен, но внимавай Гепи да не открадне нещо от лимузината или да ми я счупи. Прекалено е тежък.
- Ооо ако направи нещо той ще плаща, ако трябва и с живота си - смигна му мнимият Пиер.
- Хахх ама тя струва повече от него. Ще трябва кръвнина до девето коляно.
- И десен лакът уахахаха. Бай бай - Злодеят и дон Хелипе се забавляваха в небрежни шеги. Пиер се качи на лимузината и потегли към Теме Димитров където Тъпослава се беше наконтила а Гепи беше приял с два домашни сандвича.

 Телефонът на Пиер звънна. Беше дон Хелипе.
- Злодъро мен сега ми казаха, че Спешо е жив и е бил отвлечен от болницата. Някакви маскирани с микробус на който е пишело Злодей холдинг.
- Това е дело на Мопето. Използва старите ми микробуси. Нямам време за това , но мерси че ми каза. Трябва да пратиш НЕО-овци при Мопето. Нещо не ми харесва.
- Ще видим. Все още не ми отговаря. Излиза извън контрол.
- Е поне ще ни отърве сега от предателя. Сигурно ще го пържи на електрическият стол. Вярвам, че ще отмъсти.  Затварям, че почти стигаме. Много е хубаво като няма трафик, а този НЕО е като Шумахер.
- Разполагам с най доброто знаеш.
 Пиер затвори и се замисли за Мопето. Дали не му даде прекалено много власт. Чувстваше се като човек който е дал на маймунка къртечница - доста нелевко. По лошо! Пиер даде на тази маймунка на име Морги Кримков - Мопето не една картечница а всичките си оръжия. Сега Мопето можеше да прави хетчот не само на игра или когато някой му каже, а когато си поиска където си поиска.
 - Пристигнахме господин Робер - каза шофьорът НЕО
 Пиер излезе от лимузината и срещу него се затича Награди която му се метна на врата, а Гепи се хилеше и снимаше.
- Чудесна лимузина снощи беше тъмно и не я разгледахме. Гепи снимай ме с шофьора на господин Робер.
 Нео беше с каменно лице и не му беше до снимки. Награди прекали и се опита да свали очилата му в някакъв опит за тъпа свалка, но НЕО хвана ръката и още в въздуха и я стисна. Беше готов да извади пистолета си и да стреля. Тази дързост беше непростима. Същото би направил и дон Хелипе, нека не забравяме че НЕО-вците са по негов образ и подобие в стилово отношение от преди години.
- Хей момче бива си те. Толкова силен.
- Прекалявате мадам. Прекрачвате границите на допустимото поведение. - Нео беше гневен.
- Мадам Огради, мусю ГЕпиии нека да тръгваме. Не закачайте моля моите служители. Моляяя прекалявате - Пиер стана сериозен като видя, че дразнят въпросният НЕО. Като нищо щеше да ги напълни с олово. Нямаше да е голяма загуба, но те все още трябваха на Пиер. Иначе за какво бе този карнавал?!?
 Най-накрая влязоха в лимузината и потеглиха към Ванишора.
- Мусю Пиер снощи ви казах как се казвам, а пак объркахте името ми. - Награди стана кисела.
- О простете. Нали се казвате Глупослава Духайлова, а вашата приятелка е Службогония Трънкова.
- Нее Пиер, неее. Аз съм Тъпослава Нихайлова - Награди а тя е Слугония Танкова - Слугони.
- Тя е на служба при вас нали? За това бъркам.
- Тя е мое слугинче.
- Значи съм прав. На служба е при вас. Сигурно и давате добри пари.
- Нее тя го прави безплатно. Аз за нея съм идол. Но нека да поговорим за друго. Харесвате ли новата ми рокличка Пиер?
- Мадам Награди. Това на вас е някакво комбинизонче. Едва скрива вашите прелести, ако не бяхте изискана дама, бих казал, че ми се предлагате.
- Хехехе чудесно чувство за хумор на господин Пиер нали Гепи.
- Хуахуахуаа доста е забавен хуахуахуа. 
- "Не е шега малоумници. Виж се как си облечена ма пача. Не си Духайлова ли? Не на менеее" - Пиер си говореше на ум а на лицето му имаше лека фалшива усмивка. Изобщо не искаше да се усмихва на мадам Награди но нямаше избор.
 Стигнаха до Ванишора и взеха Слугони. Запътиха се към центъра в някакво кафе в една стара сграда. През цялото време се водиха тъпи разговори. По едно време спряха да разпитват за това и онова Пиер и Награди и Слугони се заговориха нещо. Гепи отново питаше дали Пиер не познава някаква французойка та да му върже.
- Мусю ГЕпиии, виждам че сте прекалено превъзбуден. Нима тук няма някоя мадама да ви върже?
- Тц. Нямаа за съжаление. Пак ще пуснем с брат ми конкурс в Месечините да ми намерят приятелка.
- Пробвахте ли с проститутка приятелю?
-Ами аз, таковаа, нее - Гепи  взе да мънка и се зачерви.
- Ясно мусю. Вие сте тежък случай. Ще видя какво мога да направя за вас. Може и да има някоя французойка. - Пиер му смигна и Гепи се дръпна. Вече му писна от това възпълничко нахално момченце брат на Награди.

 Стигнаха до кафенето. Нео влезе в ролята на охрана и застана отвън да пази. Щеше да даде ключовете от лимузината на бат Купойко който щеше да кара на връщане и да крие зад тъмното стакло да не го видят нашите герои. Те познаваха бат Купойко и го свързваха с дон Хелипе.
 Пиер щракна с пръсти и извика келнерката.
- Едно Виенско кафе за мен и паста Парфе. За вас дами и мусю Гепии.
- Една кола и две кафете - поръча за всички Награди.
- Друго ще жалаете ли?
- Даа мадам вашият телефонен номер.- Пиер и смигна, а Награди се намуси.
- Пиер вие флиртувате с келнерката.
- А вие как флиртувате с мен мадам Награди. Нима е забранено? Познаваме се от снощи а се държите с мен като с ваша собственост.
- Пиер вие сте невероятен. Сигурна съм, че ме карате да ревнувам.
  Гепи и Слугони се усмихваха и кимаха. Слугони беше радостна, че нейният идол е намерила такъв успял мъж с който да флиртува.
- Няма да скрия, че ме заинтригувахте мадам. Но наистина няма ли да ви хване настинка. Вие сте почти гола?!? 
- Смутен ли сте Пиер. Хей момче ти поспри, аз съм огън момичеее.... - Награди взе да пее, след малко в песента се включи и Слугони, а на Пиер взе да му пусва.
- Мусю Пиер пейте и вие хайде - Слугони изпадна в обичайното си развеселно инфантилно състояние.
- Не е добра идея. Нека да говорим по същество за онзи човек който ви тормози. Как да помогна.
- Това по късно. Пейте Пиер. Снощи колко хубаво пяхте за Тирбушона. Изпейте нещо.
- Хуахуахуа не се смущавай Пиер - Гепи се тресеше и се хилеше.
- "Взе да ми писва. Защо ли да не ви гръмна още сега. С тру куршума, три патици" - мислеше Пиер и ги гледаше доста сериозно.
- Хайде Пиер ще ни обидите. Запейте нещо.
-
 Не искам аз да съм самотен,
гладен, беден и бездомен.
Тук при старият ерген
всяка вечер е харем!

Я елате пиленца при батко
да ми пеете сладко, сладко.

- Къде си батко, къде си баткоо да ти пеем сладко сладко ихууу - Награди и Слугони се включиха на припева.
 Награди открито се предлагаше като парче месо на витрина на магазин пред Пиер.
- Стига сме пяли. Нека да обсъдим онзи господин който ви тормози
- Не сега Пиер. Толкова ни е хубаво.

През това време бат Купойко беше заел шофьорското място и чакаше.
 Мина цял час, а Пиер не можа да чуе какво искат мадамите по онзи въпрос с дон Хелипе. Пяха, смееха се, безмислени разговори, тъпи опити за свалки. Най-накрая тръгнаха и Пиер се надяваше, че в лимузината ще поговорят. Тъкмо се канише да отвори вратата на дамите когато срещу себе си видя трима маскирани. 
- Ей тоя с белия кюстюм. Огън момчета.
 Единият извади пистолет и се прицели в мусю Пиер. Награди видя това и реагира.
- Неее негоднициии и се хвърли пред Пиер. Два куршума я пронизоха и тя се просна на земята.
- Наградиииии убиха Наградиии - истеричен и много много силен писък от Слугони.
 НЕО откри стрелба, Бат Купойко също сложи маска и излезе от лимузината и откри огън.
- Мадам Слугони бързо в кафенето.
- Неее Наградииии убиха яя.
- Мадам Слугони и вас ще убият бързо се скрийте под някоя маса.
- Ехо зщо стреляте - Гепи взе да маха на нападателите като пълен идиот и също беше покосен от няколко изстрела.
 Дойде и един микробус и от него изкочиха още маскирани с автомати. Хората от кафенето искаха да избягат но бяха застреляни. Персонала също излезе уж да се защитава с ножове в ръка но бързо падна. НЕО беше застрелян също.
- Какви са тези бе? - Купойко беше изненадан.
- Нямам представа. Прекривай ме ще говоря с дон Хелипе.
- Имаме проблем обаче, виж го този.
 Ок микробуса скокна някакъв на койтго маската беше тясна на главата. Свали я. Това беше Спешо който след като се уплези и показа среден пръст насочи базука към лимузината.
- Бат Купойко на три вътре в кафенето. Едно, две... сегааа трии. Купойко и Пиер бързо се изоваха в кафенето, а лимузината беше вдигната във въздуха.
- Ало Хил нападнаха ни. Убиха единият НЕО, Тъпослава и Гепи.
- Знам, НЕО подаде сигнал за помощ. В хеликоптера сме с Принцесина, идваме към вас. Пратил съм три коли с въоражени НЕО-вци одържайте фронта с Купойко. Вие можете!
- Добре, а имението брат. Ако го нападнат?
- Включил съм автоматичните оръжия и бластери ако има напедение. Не го мисли. Сега ти и Купойко сте на първо място. Сритайте им задниците момчета.
- Затвори, а не му казах за лимузината - вайкаше се Пиер.
- Спокойно брат, той има още пет или шест такива, а аз имам три.
- Само май аз нямам лимузина.
- Изоставаш.

Стъклената витрина на магазина беше на парчета от изстрелите. Слугони се беше свила под една маса и по едно време се изправи със сълзи на очи.
- Убиха Награди, направете нещооо- пискаше тя в бясна истерия.
- Подай ми преспивния флакон - каза Пиер на Купойко който му подхвърли нещо.
- Сега ще се успокоите мадам, за ваше добро е, фъссссс - Пиер напръска Слугони и тя заспа сладък сън. Остави я в безопасност под една маса. Огъня трябваше да подържа. Изведнъж спряха да стрелят и някой заговори с мегафон.
- Ей задник. Знам, че ти си Злодеят от Ляо Лин. Морката ми каза всичко. Вичко твое, е вече нашо. Излез и се предай или умри.
- Мопето ме е предал, ще ги убияяя - изрева Пиер и се изправи готов да излезе.
- Много са, нямаш шанс- спря го Купойко.
- Провалят плановете ми. Гръмнаха Тъпослава и Гепи баш когато не трябва. 
- Предай се или умрии - викаше Спешо.
- Никога маймунооо, никога няма да ме победите. Ти и Мопето сте покойници но още не го знаете..
- Ясно, избра УМРИ. Огън момчета. Слава на Мопето.
- Слава на Мопето! Слава на Мопето! - всички вдигана юмруци в въздуха и скандираха. Последва мощна стрелба.
 -Брат да бягаме от задният вход, нямаме шанс - каза Купойко.
- Купойко ти бягай. Остани жив и разкажи това на Хелипе. Аз оставам тук до последният куршум. Дерзай братко.

Изведнъж се чу хеликоптер. Това бяха Хелипе, Принцесина а един НЕО пилотираше.Три коли с НЕО-вци също пристигнаха и последва мощна стрелба.
- Подкрепението е тук няма да умираш - засмя се бат Купойко.
- Прости предното ми отчаяние брат. И най силните имат терзания - смигна му Злодеят. Спешо като първия страхливец влезе в една шахта и избяга от мястото на битката като остави своите хора.
 От  едната страна на хеликоптера дон Хелипе стреляше с картечница, а от другата доня Принцесина сваляше една по една мишените с един изстрел на снайпера си.
- Асталависта бейби - каза тя и петна една граната в микробуса в който се окриваха около шест маскирани. Взривът беше мощен.
Спешо обаче се беше скрил в един апартамент и се прицели с базука.
 Купойко и Злодеят излязоха тъкмо на време от задния вход на кафенето когато мощен взрив разстресе цялата сграда и я събори.
-  Слугония - извика силно Злодеят, но беше късно. Явно в кафето имаше теч на газ който спомогна за мощният взрив от базуката.
 Доня Принцесина метна още една граната  в апартамента в който се бе скрил Спешо и още един мощен взрив разстресе обстановката.
Битката беше спечелена от Злодеят, Купойко, Хелипе и Принцесина но явно предстоеше жестока и безмилостна война. НЕО-вците се изтеглиха а Хелипе пусна въже на Купойко и Злодеят от хеликоптера.
 Всички се изтеглиха към имението.

В имението нашите герои пиеха питие но обстановката беше напрегната.
- Това не биваше да става. Компанията е избита от Мопето - удряше с юмрук една маса Злодеят.
- Не разбирам защо Мопето иска да те убие, нали Спешо е там. Може да блъфира и да иска да те скара с Мопето - расъждаваше дон Хелипе.
- Нямам представа.
 Изведнъж плазмата в трапезарията на Хелипе почна да мига което е знак, че някой искаше да се включи. Хелипе я включи, а на екрана се появиха Мопето, а до него Спешо.
- Жив съм глупаци, нанананананааа - Спешо показа среден пръст.
-Ах ти негоднико, къс по къс ще те кълцам - Злодеят беше повече от ядосан.
- Успокой се Злодъро мен, да видим какво искат - смигна му хладнокръвно Хелипе.
-Мех кво става Хил.
- Ти кажи Мопе. Не ми вдигаш телефона, не искаш да се виждаме.
- За какво да се виждаме? Да ми гледаш грозната мутра мехехе.
- Мопе не разбирам какъв е този цирк, ти и Спешо пак сте се събрали в комбина. Ти ми обеща да го гръмнеш - Злодеят беше изненадан.
- Това беше преди. Спешо винаги е бил мой добър приятел. С него ще управляваме Мопе експерт, а теб ще гръмнем.
- Черна наблагодарност. Та този ме окраде, открадна досие.
- Ааа не ти казахме цялата истина. Аз му помогнах за досието.Когато искаше да ни гърмиш той пое вината за да сме спаси. Спепи може да е гъз, но е точен гъз.
- Явно сте били комбина от самото начало, а аз глупакът преписах всичко на теб, негодник - Злодеят се ядоса, прилоша му и седна на дивана.
- Ще получиш удар успокой се - успокояваше го бат Купойко.
- Ще те гръмнем теб, Хелипе и тази дето стреля..
- Внимавай как говориш маймунчо, снайпера ми те та чака - доня Принцесина беше готова за екшън.
- Груба грешка Мопе. И сега какво в вайна ли сме хаха - попита го дон Хелипе.
- Даам. Днес подписах създаванетона паравоенна структура. Съвсем скоро твоето имение ще бъде атакувано от няколко танкови девизии, бойни въртолети и специални части. Спепи фалшифицира твоя подпис Хил и след като ви избием каквото имаш останало като техника и имущество става наше.
- Слава на Мопето - изрева силно Спешо и се чуха скандирания на някаква тълпа:
 -СЛАВА НА МОПЕТО. СЛАВА НА МОПЕТО. Плазмата се изключи.

- С какво разполагаме брат? - сериозно попита дон Хелипе,Злодеят.
- Е имаме това онова, не се безпокой.
- Момчета ние сме във война да действаме - Принцесина взе да облича своята бронижилетка и да подтогвя оръжията си.
 Злодеят проведе няколко кратки разговора.
- Така приятели. Към нас на помощ идват руските спец нас и Мощните вълци - опасна групировка на мотори.
- Да ги размажем - бат Купойко се засмя.
- Предстои ни тежка битка и ако загина искам от сега да знаете, че за мен беше чест да се бия рамо до рамо с вас приятели.
- Не се предавай Злодъро мен. Давай Пиер ти си непобедим - даваше му кураж дон Хелипе.
-  Да не повярва човек каква ирония. Тъпослава Нихайлова която мрази и искаше смърта на Злодеят от Ляо Лин спаси живота на някакъв французин - мислеше си Пиер.
- Да направи нещо полезно в живота си веднъж. Хайде брат да направим бойна стратегия. 
- Напред за победата - вдигна юмрук Злодеят.
- ДО ПОБЕДАТА! - извикаха всички в това число и НЕО-вците.

Кой ли щеше да победи?!?



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: razkazitenagrobarq
Категория: Изкуство
Прочетен: 62604
Постинги: 56
Коментари: 10
Гласове: 1769
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930