Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 16:15 - Разкази за една компания - Един странен ден на Кашо - част 1
Автор: razkazitenagrobarq Категория: Изкуство   
Прочетен: 608 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един мъж с изпотени стъкла на очилцата пътуваше в метрото. Той стискаше здраво една папка пълна с планове и чертаеше на ум поредния план. Това бе Калехандър Идийотов - Кашо. Вагончето беше почти празно. Една лелка, две ученички които слушаха музика и един младеж който като забеляза Кашо взе да се залива от смях. Влакчето се движеше посока метростанция Опълченска а младежът който се смееше на Кашо пътуваше към Ляо Лин. Да, това беше наричаният от Слугинчено - Злодей. Злодеят от Ляо Лин! Той не издържа и се приближа към Кашо.
 - Ей ти си Калехандър Идийотов а?
 - От къде знаете името ми? Да аз съм - Кашо беше изненадан. За първи път виждаше този човек който му се смееше от все сърци.
- Аз знам повече за теб отколкото ти самият за себе си.
- Ооо вие сте гадател? Кажете нещо за вселената, нали тя се движи нагоре, надолу, напред- назаад. Аз се интересувам от вселенските въпроси и пътникостратосферата.....
 - Стига с учтивите глупости Кашо - прекъсна го непознаният и погледът му стана леко ядосан като че ли всеки момент щеше да нанесе серия от удари върху Кашо.
- Но нима не Ви е интересно да разберете моята теория за...
- Млък! Тиии, ти си Рогатко. Един мухльо и Рогаткоо - непознаният го посочи, а лелката от вагончето гледаша ококорена и леко притеснена, че младежът с очилата който беше над 40 годишен но приличаше на млад зубър може да отнесе някой удар.
- Ааааз Рогатко?!? - Кашо изведнъж стана бял като платно. - Какво искате да кажете, че в предижен живот съм бил....
- Не в този си. Ти си Рогатко, муууу - непознаният отново взе да се пресмива на Кашо.
 Станцията дойде и Кашо бързо слезе чувайки викове след себе си:
- Рогаткоооо, Рогаткооо.
  Вратите на вагона се затвориха и той продължи към Ляо Лин а зловещият му смях кънтеше: 
- Уахахахаха уахахахахахахааа...


Кашо беше повече от притеснен. Вървеше към центъра в който работеше като с едната ръка стискаше папката с планове, а с другата пипаше главата си дали случайно няма порасли рога. Тъкмо влизаше в сградата когато срещу него се зададе мустакат господин.
- Келикандзер защо закъсняваш?
- Името ми е Келихандър господин директор.
- Бързо се качвай, в заседателната зала те чака едно момче. Дръж се добре с него. Син е на мой приятел. Дилър е на Слатина и Гео Милев, баща му ме помоли да го оправим и да се откаже от вредният навик. Дръж се добре с него ии ако още веднъж закъснееш ще те уволня.
- Не може ли дебелия колега да го поеме, аз не се чувствам..
- Я не се оплаквай като някоя ученичка в цикъл. Хайде отивай, отивай.
 Директорът на центъра продължи по други задачки, а Кашо бавно се качи по стълбите към своя кабинет. Първата му работа беше да се погледне в огледалото.
 - Охх нямам рога. Сигурно не съм разбрал чувството за хумор на непознаният гадател. И той май не ме разбра. Добре че Награди и нейното слугинче ме мислят за забавен.
  В това време влезе Дебелия Колега. Дебелия Колега беше наречен така от Гепи понеже винаги когато ходеше в Граза с Награди и компания, Кашо го взимаше със себе си.
 - Кашо нали остава оговорката. Довечера ме взимаш в Граза на Ретро Парти. Нали ще пее Прашка Пасева. 
- Не знам, Награди така каза, хайде че трябва да начертая план. Човек на шефа ме чака в заседателната.
  Всъщност нямаше значение дали щеше вечерта на пее Прашка Пасева или самата Тъпослава Нихайлова- Награди понеже редица колеги от университета на Награди преди време я оприличаваха с Прашка. Или както е модерна една фейсбук страница - На мене ми е - Тъпослава Нихайлова ми е Прашка Пасева!

 Кашо влезе в заседателната, а на една маса беше седнал млад мъж на около 27 години с огромна шапка, рапърски дрехи пушещ цигарка.
 - Добър ден.. но какво правите тук не се пуши, бъхъбъхъъ - Кашо се закашля и бързо отвори прозореца
-Кхиикхикхиииииикхикхикхииии - странно се смееше дилърът с зачервени очи.
 Кашо се приближи и се представи:
 - Аз съм Калехандър Идийотов. Сега ще начертая план в който ще опиша как да се откажете от вредниите навици...
- Абе братлее много си спечен кхиииикхихкхиии
- Не разбирам какво искате да кажете седнете ето тук, а аз ето тук ще начертая този план. Ааа ето ви един примерен план който направих преди време.- Кашо връчи лист начертан с химикалка някакви странни линии и обяснения.
- Кхихииикхихихикхии, ти ебаваш ли се с мен брато?!? Кхикхии тук пише за някакво Слугинче и някаква Награди....
- Оо грешка, грешка, объркал съм плана. Този е стар и личен.
  Това беше стар план който Кашо кроеше. Той искаше да раздели Награди от Слугинчето или обратното.. и той не знаеше. Беше го обещал на бившият на Слугинчето - мистър Хил но така и не стана.
 - Ето Ви този план - Кашо отново връчи някакъв лист.
- Кхиикхикхииии абе брат дай да побичим айляк, мани тези глупости.- Дилъра седна и започна да свива весела цигарка.
 -Ноо моля Ви тук не се пуши....
- Трай са чуаш ли? Ще ти дам от този холандец, много е добър кхикхикхикхиии
 Кашо се огледа наоколо.
- Но тук няма никакъв Холандец. Само аз и Вие сме! Не разбирам- Кашо отново беше объркан както сутринта с непознаният Гадател както той нарече Злодеят от Лао Лин.
- Леле какъв си лузър. На колко си?
- На 44 години.
- На 44 години?!? И такъв тъпак? - дилъра се плесна по челото
- Аз се боря срещу вредните навици, откажи наркотиците.
- Братле нервен си, чакай саа, готовоо- дилъра си дръпна и почна се кикати- кхикхикхииикхикхикхиии
- Не разбирам? Трябва да начертая план - Кашо беше объркан.
- Дръпни си това е билка ще ти хареса.
- Билка? Не е ли тютюн?
- Кхииикхикхии какъв лузър, кхикхииии
- Е добрее ще пробвам. 
 Кашо си дръпна веднъж, задави се, зачерви очи и все да вижда дилъра двойно. Дилъра се заливаше от смях и беше червен като домат. След малко и Кашо почна да се смее както никога на висок глас
- Хихихихихиии хихихихих ихихихихихииииихиииии
-Кхикхикххиккхиииикхии мой човек много е добър холандеца
-Хихихихиии не го познавам но щом казваш хииииииии
- Айде брато аз ще тръгвам, чао - дилъра бързо се изниза, а Кашо стоеше на стола си е хилеше здравата.
  По едно време спря да се смее заби нос в масата и заспа.

-Кашооо събуди се Кашооо- буташе го някой
- Май съм заспал
- Да хайдеее работното време свършии, да се приготвяме за Гразаа - това беше Дебелият Колега.
- Нима съм спал цял работен ден? Но как? - Кашо беше изненадан и извади лист да чертае план и да смята нещо
-Не сега, не е време за планове. Да си тръгваме и довечера в Гразаа.
- Какъв странен ден, непременно трябва да направя план и да сметна горедолурелевантноста на моя дълбок сън.

 Какво ли щеше да стане в дискотека Граза? Очаквайте Втора част.

* СРЕЩАТА МЕЖДУ КАШО И ЗЛОДЕЯТ Е ПЛОД НА ХУДОЖЕСТВЕНА ИЗМИСЛИЦА. РЕАЛНИТЕ ПЕРСОНАЖИ СТОЯЩИ ЗАД ТЕЗИ ИМЕНА НИКОГА НЕ СА СЕ СРЕЩАЛИ!

 



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: razkazitenagrobarq
Категория: Изкуство
Прочетен: 62490
Постинги: 56
Коментари: 10
Гласове: 1769
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930